FŐOLDAL  |   ZENESZERZŐK  |   FILMZENEALBUMOK  |   FILMZENÉKRŐL RÖVIDEN  |   FILMEK ALATT HALLOTT ZENÉK  |   INTERJÚK    
  |   HÍREK

    Catch Me If You Can  Dunkirk  Blade Runner  Kingsman: The Golden Circle  War for the Planet of the Apes  Spider-Man: Homecoming  The Autopsy of Jane Doe  Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales  Close Encounters of the Third Kind  Alien: Covenant
EGYÉB ÍRÁSOK  |   MOZISZÉRIÁK ÉS TÉVÉSOROZATOK  |   ÉVES ÖSSZESÍTÉSEINK  |   DÍJAK  |   FÓRUM  |   JÓ TUDNI  |   RÓLUNK  |   KAPCSOLAT



Keresés a Filmzene.neten

  






Beszámolók
  • Hollywood Magyarországon - Hans Zimmer-est Lisa Gerrarddal
  • Brian Tyler londoni koncertje
  • Hans Zimmer Magyarországon
  • Az Antonio Sanchez & Migration magyarországi koncertje

  • Zenék egy témára
  • Conan
  • Robin Hood
  • A három testőr
  • Sherlock Holmes
  • Cápás filmek

  • DVD kiadványok
  • Jerry Goldsmith 80th Birthday Tribute Concert - Fimucité 3
  • A Tribute to Basil Poledouris
  • Fimucité 2: Closing Night Gala 2008
  • "War" - A filmzene készítése
  • Creating the Lord of the Rings Symphony




  • Filmzene.net - The Long Kiss Goodnight (Alan Silvestri)

    Filmek alatt hallott zenék



       THE LONG KISS GOODNIGHT   (1996)
       Utánunk a tűzözön


      

       zene: Alan Silvestri és különféle előadók
       vezényel: Alan Silvestri
       kiadás éve: 1996
       kiadó: MCA Records
       játékidő: 50:12




         Samantha Caine (Geena Davis) tudathasadásban szenved. Amikor egy autóbalesetnek köszönhetően kezdenek ismét előtűnni régi önmagáról a képek, elkezdi felkutatni, ki is volt valójában. Segítséget a rendőrből magánnyomozóvá degradálódott Mitch-től (Samuel L. Jackson) kap, aki annál jobban kezd tartani a nőtől, minél többet tudnak meg róla.
         Renny Harlin ismét egy dinamikus akciófilmet varázsolt a vászonra. A film zenéjét pedig Alan Silvestrire bízta, aki abban az évben még három zenét írt, köztük a rejected score-rá vált "Mission: Impossible"-t.
         A moziban ülve eleinte kétkedve figyeltem a film zenéjét. Amikor azonban az első rosszfiú megjelent Samantha házánál - akit a kisasszony ennek örömére jól helyben is hagyott - felcsendült az első olyan zene, ami lenyűgözött. Aztán jött a pályaudvari affér, a hideg vizes vallatás, a mesterlövész-jelenet, és innentől szinte azt mondhatnám, hogy kivétel nélkül olyan zenéket álmodott Silvestri a képsorok alá, amik után azt mondom, hogy a kilencvenes évek egyik legjobb akciózenéje született meg tőle. Túl azon, hogy nem egy agyonhangszerelt műről van szó, és legtöbbször a zeneszerzőre jellemző ütős hangszerek garmadájával (a rumbatöktől a taikón át, a cintányéron keresztül a fémrudakig) felvonultatott zene szól, mérsékelt nagyzenekari alátámasztással. Néhol érezni egy kis "Predator"-hangulatot, ám ez tökéletesen beleveszik az összképbe. Remek kis csihi-puhi akciózene, néhol kimértséggel, csöppnyi drámaisággal, és érzelmességgel vegyítve. Mindez csupán egy soundtracket ért meg a kiadóknak, rajta a nyitó témával, valamint megannyi populáris zenével.
         Remélem csakúgy, mint anno a "Predator" esetében, itt is előrukkol majd valamelyik kiadó a score-ral. És ha ez megtörténik, remélem egy számot sem hagynak le róla. Azt hiszem, most túl sokat kértem...


    Kulics László
    2004.11.09.




    Tracklista:

      1. Woman - Neneh Cherry (4:30)
      2. Bring It Home To Me - Otis Redding /
          Carla Thomas (2:32)
      3. Stubborn Kind Of Fellow - Marvin Gaye (2:47)
      4. F.N.T. - Semisonic (3:29)
      5. Keep This Party Bouncin' - L.A. Ganz (4:13)
      6. Funny How Time Slips Away - Joe Hinton (3:05)
      7. Tomorrow Man - Gus (3:00)
      8. She's Not There - Santana (4:08)
      9. Next Time You See Me - Junior Parker (2:38)
    10. Mannish Boy - Muddy Waters (2:55)
    11. Many Rivers To Cross - Tom Tom Club (4:49)
    12. The Chair - Jars Of Clay (5:18)
    13. Main Title - Alan Silvestri (2:52)
    14. Lady Marmalade - LaBelle (3:56)

    KAPCSOLÓDÓ ANYAGOK:

    Eraser

    Judgment Night

    Lara Croft: Tomb Raider
    The Cradle of Life


    Predator

    További kritikáink
  • King Arthur: The Legend of the Sword
  • Atlantis: The Lost Empire
  • Life
  • Colossal
  • Great Expectations
  • Jesse Stone - The Ultimate Collection
  • The Boss Baby
  • In the Heart of the Sea
  • Power Rangers
  • Noah
  • Mighty Morphin Power Rangers: The Movie
  • Crimson Rivers
  • Twister
  • xXx: Return of Xander Cage
  • The Lego Batman Movie

  • Filmzenékről röviden
  • The Lego Ninjago Movie
  • The Dark Tower
  • Remember
  • Split
  • The Hollywood Shorties
  • Eddie the Eagle
  • Spotlight
  • Green Room
  • The Boy
  • Ma Ma

  • Filmek alatt hallott zenék
  • Jean-Claude Van Johnson
  • 47 Meters Down (In to Deep)
  • The Shallows
  • Solace
  • Into the Grizzly Maze
  • Enemies Closer
  • D-Tox
  • Rambo III
  • Transformers: Rescue Bots
  • Sex Tape

  • Interjúk
  • Jeff Beal: Apró kincsek
  • Lisa Gerrard: A szív hangja
  • Mark Hinton Stewart: A zene a párbeszédek mögött
  • Wolf Péter: A szerencse kapuja

  • Kollaborációk
  • Oliver Stone filmjeinek zenéi
  • Elmer Bernstein életútja I.
  • Jerry Goldsmith életútja III.
  • Jerry Goldsmith életútja II.
  • Jerry Goldsmith életútja I.

  • A filmzene legendái
  • Angelo Badalamenti
  • Philip Glass
  • Basil Poledouris
  • Lalo Schifrin
  • Dave Grusin

  • Moziszériák,tévésorozatok
  • A hobbit-trilógia zenéi
  • A Rémálom az Elm utcában széria zenéi
  • A Robert Langdon-filmek zenéi
  • A Hellraiser-filmek zenéi
  • A Válaszcsapás zenéje

  • További írásaink
  • Ez volt 2016
  • Oscar előtt és Oscar után 2016
  • 10 éves a Filmzene.net
  • Filmzeneszerzők különböző albumai
  • Filmzenékhez köthető kiadványok
  • Stúdiók
  • Lemezkiadók
  • In Memoriam